Sunday, January 25, 2015

Korgesaar Camp - 2011 - Hellyn 8 years old

@Font:    Win95::-13:0
@UTF8
@Begin
@Languages:    est
@Participants:    CHI Hellyn Target_Child, MOT Mother
@ID:    est|Korgesaar|CHI|8;7.13|female|||Target_Child|||
@ID:    est|Korgesaar|MOT|34;|female|||Mother|||
@Date:    28-JUL-2011
@Situation:    MOT ja CHI mängivad lauamängu.
*MOT:    saad sa sinnapoole minna natukene?
*MOT:    mis värvi sina oled?
*CHI:    ma ei tea mis värv sulle meeldib?
*CHI:    mulle meeldivad kõik.
*MOT:    kõik värvid oled siis.
*MOT:    võta üks.
*MOT:    mina olen valge ja sina oled punane.
*CHI:    siit alustatakse?
*MOT:    sinul siit.
*CHI:    kumb alustab xxx?
*MOT:    sina alustad.
*CHI:    sina paned peale.
*MOT:    ei mis peale siin ei ole pealesaamisega ju.
*CHI:    on küll mäng käib nii.
*MOT:    kuhu peale?
*CHI:    siia peale siq ühega või kuuega sai.
*CHI:    xxx siia xxx.
*CHI:    nii nüüd ma pean sulle küsimuse tegema.
*CHI:    millest on valmistatud pikkpoiss kas aa suitsulihast bee
    grillvorstist või tsee hakklihast?
*MOT:    hakklihast.
*CHI:    õige.
*MOT:    õige?
*MOT:    nii sinu kord.
*CHI:    ma panen need siia.
*MOT:    ära pane neid siia las nad olla seal peal.
*MOT:    sealt on hea võtta neid.
*MOT:    käi nüüd neli.
*MOT:    mitu keelt on tavalisel kitarril kas neli viis või kuus?
*CHI:    kuus.
*MOT:    tubli õige vastus saad endale nüüd juurde xxx pane see sinna.
*CHI:    esimest korda vastasin ära ma ei teagi.
*MOT:    kaks.
*CHI:    ma tean emme kuidas nimetatakse teiste kaartide laulq laoq ladumist
    kas aa pastrot bee pasjanss või tsee pastilaa?
*MOT:    pasjanss.
*CHI:    õige võid veel veeretada.
*MOT:    saan veel veeretada?
*CHI:    jah.
*MOT:    sport.
*CHI:    mitu kuuli on kasutatud kasutada mängijal kui mängitakse kahekesi
    petangi kas aa üks bee kaks või tsee kolm kuuli?
*MOT:    kaks.
*CHI:    õõ kolm kuuli.
*MOT:    valesti sinu kord.
*CHI:    seekord ikka ei saanud ei vastanud õigesti.
*MOT:    sport sulle siis kus leiutati lauamäng monopol kas Rootsis usas või
    Hiinas?
*CHI:    Rootsis.
*MOT:    uuessaas.
*CHI:    seal polnud seda.
*MOT:    oli ju usas.
*MOT:    nii minu kord.
*MOT:    kolm neli viis.
*CHI:    jälle see millal tähistatakse isedepäeva sina tead seda aga mina ei
    tea seda.
*MOT:    novembris.
*CHI:    novembri teisel pühapäeval aa ma mäletan jah.
*MOT:    a mul ei ole õige vastus ikkagi ma ütsin ainult novembris.
*MOT:    sinu kord.
*MOT:    kuidas nimetatakse merepõhja värina tekitatud hiidlainet kas
    tsunaami origaami või sashiimi?
*CHI:    tsunaami.
*MOT:    tubli õige.
*CHI:    ma tean ma olen koolis õppinud pean kogu aeg arutama xxx.
*MOT:    võta endale vot see kaart ja vot see.
%com:    CHI räägib nii sogaselt, et ei ole täpselt aru saada, mida ta ütleb.
*MOT:    nii minu kord üks kaks kolm neli mul on ka seesama sina küsid.
*CHI:    kuidas kutsutakse teisi täheteaduse kas aa asrolooq astroloogia bee
    astronoomia või tsee astoq astrofiibika?
*MOT:    astronoomia.
*CHI:    jaa astronoomia õige.
*MOT:    palun mulle vaateratas aitäh.
*CHI:    nii üks.
*MOT:    saad pildikaardi vaata mis küsimus siin on.
*MOT:    kus õnnistati tuhat kaheksasada kaheksakümmend neli aastal sisse
    sinimustvalge lipp kas Põlvas Otepääl või Räpinas?
*CHI:    Otepääl.
*MOT:    tubli õige vastus.
*CHI:    esimest korda küsiti mult seda.
*MOT:    saad veel veeretada.
*MOT:    viis.
*MOT:    mis köögivilja söömine aitab uskumuse kohaselt parandada nägemist?
*CHI:    kas aa bee varjandid on ka seal?
*MOT:    ei ole.
*CHI:    mõtle ise välja ei loe uuesti.
*MOT:    kaalikas kapsas või porgand.
*CHI:    porgand.
*MOT:    õige.
*MOT:    võta endale lehmapildiga nüüd.
*CHI:    lehm annab piima.
*MOT:    kuus.
*CHI:    kuus.
*MOT:    mulle ka.
*CHI:    kas kaalika söödav osa on aa punane bee pruun või tsee kollane ma
    tean seda.
*MOT:    kollane.
*CHI:    vaatame üle.
*CHI:    õige.
*MOT:    õige ma tahan ka lehmapildiga.
*CHI:    xxx.
*MOT:    täh sinu kord.
*CHI:    mul läheb kogu aeg.
*MOT:    mis see on siis roq noodivõti mis välisriigis on laulja Anne Veski
    väga populaarne kas Venemaal Soomes või Itaalias?
*CHI:    Itaalias.
*MOT:    ei ole Venemaal on.
*CHI:    xxx.
*MOT:    üks kaks kolm neli viis kuus sport.
*CHI:    mis spordiala võistlus on keta kas aa.
*MOT:    loe palun uuesti.
*CHI:    mis spordiala võistlus on regeta req regaat.
*MOT:    regatt.
*CHI:    regat kas aa ratsutamine bee jalgaraq jalgrattasõidus või tsee
    purjetamises?
*MOT:    purjetamises.
*CHI:    õige.
*MOT:    palun mulle spordi oma ka.
*MOT:    sul on ikka kolm või neli?
*CHI:    kolm.
*MOT:    mmhmh.
*CHI:    xxx.
*MOT:    üks pulgakomm.
*CHI:    kas siiapoole saab ka?
*MOT:    saab küll jah ükskõik kuhupoole.
*CHI:    xxx.
*MOT:    kuidas nimetatakse keelt mida kasutavad omavahel suhtluseks
    kurdid vaata kätega räägivad tead ju oled näind kindlasti.
*MOT:    vv tähega akkas.
*CHI:    vaikimine.
*MOT:    mkmm.
*CHI:    õvv õvv õvv õvv.
*MOT:    nimodi kätega räägivad.
*MOT:    vii.
*CHI:    viikumine.
*MOT:    mkmm sa ei tea.
*CHI:    ei tea.
*MOT:    viiq viipekeel.
*CHI:    aa Eilika on mulle öelnud aga mul ei püsi meeles.
*MOT:    nii minu kord nii üks kaks kolm neli viis pulgakomm.
*CHI:    kuidaq jah kelle kangelane oli Suur Tõll kas aa sakalaste bee
    virulaste või tsee.
*MOT:    sakslaste mitte sakalaste.
*CHI:    saarlaste.
*MOT:    saarlaste.
*CHI:    õige.
*MOT:    vaata me käisime ju Suure Tõllu jälgedes seal Saaremaal  nüüd xxx.
*CHI:    siis ongi saarlaste.
*MOT:    jaa veeretan vä?
*CHI:    tänu sellele ehk saimegi teada.
*MOT:    ehk jäi meelde pulgakomm on mul olemas sinu kord.
*CHI:    saad veel ühe.
*MOT:    ei olq ei rohkem ei anta üksaq üksaaval kui on kõik neli need
    erinevad on käes siis sa saad juba minna siia tagasi.
*CHI:    mul on kolm juba sul on neli.
*MOT:    kaks.
*CHI:    mitu neid ongi?
*CHI:    kaks üks on veel sul vaja saada.
*MOT:    seitse on vist kokku neid jah ei kuus on neid kokku.
*CHI:    üks kaks kolm neli sul on vaja kaks saada mul on vaja neli saada.
*MOT:    mhmh.
*CHI:    kolm.
*MOT:    üks minu nupp sinu nupp on punane.
*CHI:    ikka xxx mis vahet sellel on.
*MOT:    telekas mis nime kannab suurim üleriigiline õpilaste tantsuvõistlus
    kas õpilastants noortetants või koolitants?
*CHI:    koolitants.
*MOT:    kus sa teadsid?
*CHI:    ma arvasin alguses tahtsin öelda õpilastants aga ikkagi arvasin.
*MOT:    sa võta siis endale televiisor.
*CHI:    sul pole televiisorit hahaa hahaa.
*MOT:    ei ole.
*CHI:    ma loodan et sa ei saa ühte sa ei tohi saada ühte sa ei saa ühte.
*MOT:    kuus.
*CHI:    jess.
*MOT:    viis kuus noodivõti see on mul ka puudu.
*CHI:    mis on heliolaq helilooja Ernesaksa eesnimi?
*MOT:    Gustav.
*CHI:    õige geega Gustav.
*MOT:    mhmh.
*CHI:    Gustav.
*MOT:    anna mulle noodivõti palun nüüd mul on ainult televiisor puudu veel.
*CHI:    mul on kaks puudu veel.
*CHI:    mul on vaja palli saada mis mul veel puudu on pulgakomm.
*MOT:    pulgakomm.
*MOT:    noh jaa.
*CHI:    xxx siia ka aga ma lähen tagasi üks kaks kolm neli viis kuus.
*MOT:    a sul on pulgakomm puudu ju ei ole vä?
*CHI:    on aga ma tahan palli.
*MOT:    aa.
*CHI:    tegelikult ma tahan ikka pulgakommi.
*MOT:    mis nimetust on kasutatud Eesti lõunapoolse osa kohta kas Turjamaa
    Lätimaa või Liivimaa?
*CHI:    loe uuesti see küsimus.
*MOT:    mis nimetust on kasutatud Eesti lõunapoolse osa kohta kas Turjamaa
    Lätimaa või Liivimaa?
*CHI:    Lätimaa.
*MOT:    ei ole Liivimaa on Lätimaa on ikka eraldi riik täiesti.
*MOT:    nii minu kord kaks telekas.
*CHI:    ära vasta õigesti ära vasta õigesti millist järgnevatest nimetatakse
    ka multifilmiks kas aa.
%com:    CHI veerib tundmatut sõna.
*CHI:    animafilmi bee maksimafilmi või tsee trillerit?
*MOT:    animafilmi.
*CHI:    õige.
*MOT:    mhmh anna mulle televiisor nüüd ma pean siit tagasi saama ma pean
    kuskile nurka saama siis ma pean hakkama üksaaval nendele ka veel
    vastama et siia tagasi jõuda äkki sina jõuad enne veel.
*CHI:    a kui sa valiq a kui sa vastad valesti?
*MOT:    siis ma jään seisma lissalt siis ma ootan järgmist korda jälle et ma
    saaksin uuesti vastata sinu kord on.
*CHI:    mul on vaja saada palli ja pulgakommi.
*MOT:    kolm.
*CHI:    kuhu ma läheks siia või?
*MOT:    kumb lihtsam on?
*CHI:    ma ei tea.
*MOT:    lehma kohta äkki?
*MOT:    kes või mis kuuluvad faunasse kas loomad linnud või roomajad?
*CHI:    kas faunas on loomad ve?
*MOT:    mis sa arvad?
*CHI:    loomad.
*MOT:    loomad kuuluvad jah laq fauna ongi loomariik.
*CHI:    aa.
*MOT:    nüüd sa saad ühe korra veel sa vastasid õigesti.
*CHI:    see ei ole pildikaart.
*MOT:    mis siis.
*CHI:    aga mul pole kõike käes.
*MOT:    a sul on ju roosa on olemas lehmapildiga on olemas kui on olemas ja
    vastad õigesti siis sul saab veel kord.
*MOT:    üks oota aga äkki sa tahad siia tulla?
*CHI:    jaa.
*MOT:    mitu nuppu on malelaual mängu alguses malet sa ju mängid kas
    kuusteist kolmkümmend kaks või kuuskümmend neli?
*CHI:    teamm mis seal olid kuuskümmend kaks kolmkümmend?
*MOT:    ei kuusteist kolmkümmend kaks või kuuskümmend neli.
*CHI:    kolmkümmend kaks.
*MOT:    tubli õige.
*CHI:    jess.
*MOT:    võta endale kollane nüüd sul on pulgakomm ainult puudu.
*MOT:    minu kord kaks.
*CHI:    kes nendest on tuntq jah kes nendest on tuntud laulja kas aa Liis
    Lass bee Liina Tennossaar või tsee Liis Koikson?
*MOT:    Liisi Koikson.
*MOT:    mul on see olemas sinu kord on nüüd veereta.
*CHI:    sul on kõik olemas?
*MOT:    mmhmh viis sul on vaja pulgakommi üks kaks kolm neli viis.
*MOT:    see on nii raske küsimus sulle kui palju on veerandsada?
*MOT:    vaata me oleme ju õppind kui on ring siis on sada pool on.
*CHI:    kuuskümmend üks tund ja.
*MOT:    eieiei kuula pool oli ju viiskümmend ja viiskümmend.
*CHI:    ja viiskq.
*MOT:    ja kui viiskümmend veel pooleks teha siis on veerand veerand veerand
    veerand kui palju see üks veerand oli?
*CHI:    kakskümmend kolmkümmend jah?
*MOT:    ei ole ju kolgend pluss kolgend on kuuskümmend aga.
*CHI:    aga siin on.
*MOT:    siin oli.
*CHI:    viisteist ja siin on viisteist.
*MOT:    need on kella peal see on kella peal aga kui me võtame et see on
    sada sada teeme pooleks on see viiskümmend ja see on viiskümmend.
*CHI:    mm.
*MOT:    ja kui viiskümmend veel omakorda pooleks teha.
*CHI:    siis on kümme.
*MOT:    ei ole kümme pluss kümme on kakskümmend.
*CHI:    aa jaa nii kolmkümmend kaks viiskümmend ei saa pooleks teha.
*MOT:    saab küll.
*CHI:    ainult kakskümmend ja kolmkümmend.
*MOT:    ei ole ju kakskümmend viis pluss kakskümmend viis vale vastus nüüd
    jääb meelde veerandsada on kakskümmend viis.
*CHI:    oleee ei oska xxx.
*MOT:    üks kaks lehmapilti palun mulle.
*CHI:    see on ebaaus sa saad ennem koju.
*CHI:    mis meel on kaladel kehvasti arenenud kas aa maitsmeel.
*MOT:    maitsmis.
*CHI:    maitsmeel maitsmismeel bee nägemismeel või tsee hallitsmismeel?
*MOT:    nägemismeel.
*MOT:    oli vä ah?
*CHI:    jaaa.
%com:    CHI on juba päris õnnetu.
*MOT:    sinu kord.
*CHI:    emme kas sa lähed nii?
*MOT:    mhmh.
*CHI:    siis sa lähed ikka tagasi.
*MOT:    noh sinu kord.
*CHI:    ma ei tea.
*MOT:    tule siia.
*CHI:    see on raske.
*MOT:    ei ole raske see võtame selle.
*CHI:    see on ka raske.
*MOT:    viis kus on ülase peamine kasvupaik kas sooservades heinapõldudel
    või metsaäärtes?
*MOT:    vanaisa juures kasvavad ülased ju kuskohas nad on seal?
*CHI:    soos.
*MOT:    kas vanaisa juures on soo?
*CHI:    äkq äkää ei ole äää metsa ääres.
*MOT:    just tubli saad veel veeretada.
*CHI:    üks kaks.
*MOT:    tule siiapoole siis näiteks see telekaküsimus on lihtsam sulle.
*MOT:    kuidas nimetatakse kirjaniku valmiskirjutatud teksti kas tulikiri
    käsikiri või volikiri?
*CHI:    käsikiri.
*MOT:    tubli.
*CHI:    ikka käsikiri sain kohe aru.
*MOT:    saad veel veeretada.
*MOT:    kuus üks kaks kolm neli viis kuus.
*MOT:    kuidas nimetatakse teisiti põhiseadust kas konstruktsioon
    kollektsioon või konstitutsioon?
*MOT:    võtame nüüd loogiliselt konstruktsioon on mis asi?
*CHI:    ma ei tea midagi.
*MOT:    see on ju ehitatud konstruktorid on poistel ju.
*CHI:    mm.
*MOT:    ehitatakse mingisugune vaata vennal oli see tank ja lennuk ja.
*MOT:    kollektsioon on mis asi?
*CHI:    ee kollektsioon on nagu komplekt.
*MOT:    midagi koguma jah ja konstitutsioon?
*CHI:    ei tea.
*MOT:    ongi siis põhiseadus teisiti.
*CHI:    mis küsimus oli?
*MOT:    kuidas nimetatakse teisiti põhiseadust.
*CHI:    nii et viimane?
*MOT:    jah.
*MOT:    nüüd sa võid ka akata kodu poole kõndima.
*CHI:    xxx.
*MOT:    kuus üks kaks kolm neli viis kuus noodivõti.
*CHI:    otsime kommi nii milline nendest on muusikapala kas aa sombeero bee
    sonaat või tsee seleen?
*MOT:    sonaat.
*CHI:    õige.
*MOT:    esimene varjant oli sombreero.
*MOT:    nii sinu kord kolm.
*MOT:    käi.
*MOT:    mitu korda minutis lööb süda puhkeolekus siis kui sa magad kas
    kolmkümmend seitsekümmend või sada kakskümmend?
*CHI:    sada kakskümmend.
*MOT:    vale vastus sada kakskümmend lööb ta siis kui sa üleval oled
    seitsekümmend lööb ta siis kui sa magad.
*CHI:    peaaegu õuq õige.
*MOT:    üks kaks nii lehm.
*MOT:    mis sa teed nüüd?
*CHI:    ah?
*CHI:    mis aine hoiab meie luud tervete ja tugevatena kas.
*MOT:    kaltsium.
*CHI:    aa kaalium bee kloor või tsee kaltsium?
*MOT:    kaltsium.
*CHI:    seekord sina teadsid.
*MOT:    jah sinu kord astu nüüd lihtsalt üks samm edasi rohkem tagasi ei
    minda veeretama ei pea.
*CHI:    miks?
*MOT:    enam ei pea veeretama selleprst et kui sa selle küsimuse õigesti
    vastad siis oled sina võitnud.
*MOT:    mida nimetatakse ilmateates sademeteks kas tuulesuundasid bee vihma
    või tsee külmakaraade?
*CHI:    vihma.
*MOT:    tubli võitsidki.
*CHI:    nii veerri põnev mäng oli.
%com:    MOT naerab.
*CHI:    ja alguses akkasin mina kaotama siis akkasin juba võitma.
*MOT:    nii paneme mängu kokku nüüd ma ei tea mängime skibot siis ühe tahad?
%com:    SkipBo on kaardimäng, kus laotakse vaheldumisi kaarte ühest
    kaheteistkümneni.
*CHI:    mhmh.
*CHI:    ma panen kõik kokku et nupud ära ei kaota.
*MOT:    näe siin on üks kaart veel.
*CHI:    näe sina kinkisid mulle selle xxx mulle sünnipäevaks.
*MOT:    mhmh.
*MOT:    aga see on põnev mäng saad tarkusi juurde.
*CHI:    näiteks mina mina õigesti ka xxx ei vastanud sina ütlesid need
    peavad kogu aeg kaks olema ja näed mis tuli välja nii et.
*MOT:    ja nüüd ma sain targemaks jälle.
*CHI:    mina sain ka targemaks.
*MOT:    mhmh.
*CHI:    viipekeel oli see ma just tuletasin meelde mis see oli vii viipekeel.
*MOT:    mhmh nüüd jääb meelde vähemalt sul.
*CHI:    mhmh.
*MOT:    ja põhiseadus ehk?
*CHI:    see viimane oli.
*MOT:    konstitutsioon.
*CHI:    konstitutsioon konsitut.
*MOT:    konstitutsioon.
*CHI:    konstitutsoon konstitutsoon.
*CHI:    mitu kaarti?
*MOT:    nii kakskend viis kaarti panin.
*MOT:    ma segan need kaardid ka läbi veel siin läksid järjest.
*MOT:    üks osa veel.
*CHI:    kui ma Eilikaga mängin siis ma teen sohki.
*MOT:    miks?
*CHI:    ma ei tea kui ma suurtega mängin siis ma ei tee sohki.
*MOT:    mismoodi see sohitegemine käib?
*CHI:    no me vaatame kaartide alla kui skibo on.
*CHI:    kas sina jagasid mulle?
*MOT:    mhmh.
*CHI:    kes alustab?
*MOT:    mina alustan skibo ei alusta kunagi.
*MOT:    omme peab sul arstile elistama.
*CHI:    miks?
*MOT:    aq arstil oli sul kiq kirjas see õde ütles täna et peab elistama ja
    küsimaa et mis kas peab mingit rohtu veel võtma.
*CHI:    neli kaarti pidi olema?
*MOT:    võta üks veel.
*MOT:    et äkki peab mingit rohtu juurde veel vaatama sulle.
*MOT:    ja õhtul peab kõrvatilkasid kindlasti panema et meelest ei läheks.
*CHI:    jah ma ütlesin issile ka et ma ei saa õhtul välja kõrvatilkade
    pärast.
*CHI:    minu kaart oli see.
*MOT:    hee sa käisid mulle alla.
*CHI:    minee siis võin juba seitse ka käia siis on kõigepealt tuleb kaheksa
    üheksa kümme.
*MOT:    äitääh.
*CHI:    palun väga.
*MOT:    nii sinu kord.
*CHI:    enam ma ei käi viit unista.
*MOT:    õhtul sa pead mõned lehed seda Viplalat ka lugema veel muidu me ei
    saagi seda lõpuni.
*CHI:    oi ühte ma võin käia aga mul on kaks xxx.
*MOT:    onju?
*CHI:    mhmh.
*MOT:    lubad mulle et sa loed?
*CHI:    mhmh.
*CHI:    sa oled vastik.
%com:    emotsioon on põhjustatud ilmselt sellest, et emal jookseb kaart
    liiga hästi.
*MOT:    tõesti vä?
*CHI:    jah.
*MOT:    präegu ma rohkem ei saa käia ma panen need ära käest.
*CHI:    aga ma ei saandki käia mul on aind kaks käia või kolm neli viis.
*MOT:    mina ka ei saa rohkem.
*CHI:    äitäh.
*MOT:    palun-palun no ja nüüd said kaks kümmet kohe korraga.
*CHI:    tubli emme tubli.
*MOT:    see aasta tuleb sul koolis inglise keel ka juurde.
*CHI:    kolmandas klassis?
*MOT:    jaa.
*CHI:    aa jah jah.
*MOT:    läheb raskemaks.
*MOT:    kardad ka natuke vä?
*CHI:    mkm.
*MOT:    ei karda?
*CHI:    mulle meeldib ingliskeel.
*CHI:    emme kas Eilikal tuli neljandas klassis see xxx.
%com:    CHI tsiteerib vanema õe kirjutatud luuletuse algust. Ei saa aru ja
    ei litereeri.
*MOT:    ei see oli kolmandas klassis aga see on ju aatähega luuletus aga sul
    ei pruugi ju sama asi tulla.
*CHI:    nõme ma tahan samat ingliskeele õpetajat mis Eilikal see teine on
    nii mulle ei meeldi see teine õpetaja mulle meeldib see Eilika õps.
*MOT:    ma arvan et sa ei saa ise valida seda lihtsalt.
*CHI:    ma tean.
*MOT:    no eks vaatab mis tuleb.
*CHI:    mhmh a xxx et ingliskeel üldse oleks.
*MOT:    ma arvan ka et see on nagu primaarne.
*CHI:    emme.
*MOT:    mmh?
*CHI:    mitmenda klassini sina soovitad mul käia?
*MOT:    noo ikka gümnaasiumi lõpuni kaksteist klassi ja siis.
*CHI:    a Eilika ütles et sina soovitad Eilikale see üheksanda klassini.
*MOT:    eieiei mitte mingil juhul kaksteist klassi lõpuni ja siis ülikooli
    ka veel.
*CHI:    Heintsu võib ka ülikooli minna.
*MOT:    ega sa ambaarstiks ei saa ju kui sa ülikooli ei lähe.
*CHI:    mm natuke oleks vaja õppida midagi.
*MOT:    jah kui tahad ambaarstiks saada siis sa pead ikka ülikooli minema.
*MOT:    kolme pole vä?
*CHI:    ei ole jah.
*MOT:    kus panid kolmed sööd neid vä?
*MOT:    Eintsul on ka üks aasta veel lasteaias käia ja siis ta läheb ka ju
    kooli.
*CHI:    pane xxx siis tal oleks ka minuga üks aasta vahet.
*MOT:    no ta on veel titekas natukene.
*CHI:    a meil on Eilikaga üks aasta vahet mul on Enriga ka käibki neli kaks
    üks.
*MOT:    no Enri läheb alles esimesse klassi ju.
*MOT:    sina lähed juba kolmandasse ju.
*CHI:    jah aga üks aasta on vahet.
*MOT:    see aasta paneme trenni ka kuskile su.
*CHI:    jah Kullosse ja kooli.
*MOT:    ujuma?
*CHI:    ei tea ujumine akkab mul kolmandas klassis kohustuslik.
*CHI:    võiks ikka ujuma siis ma õpin paremini ujuma.
*MOT:    ma arvan ka.
*CHI:    ma tahaks savis käis a ma käin koolis ju.
*MOT:    savis käid sa nigunii koolis ju.
*CHI:    mhmh iga päev peaaegu.
*CHI:    xxx seal käsitööringis käia või siis plokkflöödis.
*MOT:    kumba sa ise tahad rohkem.
*CHI:    ma ei tea kumb mulle sobib rohkem kas käsitöö või plokkflööt.
*MOT:    sa pead välja mõtlema mida sa ise teha tahad.
*CHI:    ma ei tea kumb mulle sobib rohkem mm ma tahan mõlemat.
*MOT:    no sul on õnneks aega mõelda veel et mõlemat.
*CHI:    tahan ikka.
*MOT:    mõlemat ei saa.
*CHI:    tahan koolis käia Kullos maksab nii kallis see käsitööring mul
    koolis isegi maksab odavamalt.
*MOT:    käi nüüd.
*CHI:    äitäh kolme eest mul oli olemas.
*CHI:    näe ja mul tulid oopis kolmed.
*CHI:    ahahaa tore.
*MOT:    ma panen paremini.
*MOT:    vaata kui ästi sul läheb.
*MOT:    kolmesid rohkem ei ole.
*MOT:    neli viis.
*MOT:    üks kaks kuus.
*MOT:    seitse kaheksa üheksa üksteist kaksteist.
*MOT:    sinu kord.
*MOT:    ah nii jah?
*CHI:    ah ma oleks pidand teise kaheksa käima.
*MOT:    kõik jah?
*CHI:    jah ei viitsind rohkem käia.
*MOT:    kaks veel üks kaks neli viis üksteist.
*MOT:    üksteist.
*MOT:    mu telefon eliseb.
%com:    MOT räägib eemal telefoniga, ei litereeri.
*MOT:    minu kord vä?
*CHI:    mhmh.
*MOT:    ma lähen lasen Heilika sisse.
*MOT:    Bläku kuss Bläki.
%com:    viimane oli mõeldud koerale. MOT püüab selgitada vanemale tütrele,
    miks too ei tohi kööki tulla ja tekib väike sõnelus, ei litereeri.
*MOT:    nii Ellini kord.
*CHI:    ei ma võtsin just kaardid juurde.
*MOT:    aa minu kord siis.
*CHI:    Eilika mine keldrisse emme kus sa tahaksid et ta oleks õues või
    keldris ah ah?
%com:    keldriks nimetatakse alumist korrust.
*MOT:    oma toas või õues või kus iganes.
%com:    vanem tütar tikub vägisi segama, MOT läheb selgitustööd tegema, ei
    litereeri.
*MOT:    sinu kord.
*CHI:    ma käisin just mul on xxx.
*MOT:    kuus seitse kaheksa üheksa kümme üksteist.
*CHI:    tore ma kogusin selle jaoks.
*MOT:    kaksteist kümme sinu kord.
*MOT:    saidki sinu võit xxx.
*CHI:    ise kuus kaheksa kuus.
*MOT:    mul ei ole.
*CHI:    ise jagasid.
*MOT:    vahest on nii et läheb õnneks nimodi.
*CHI:    et sa jagad alati xxx kaardid?
*MOT:    mhmh.
*MOT:    jagan ise vä?
*MOT:    mh?
*CHI:    xxx.
*CHI:    miks sa muga kaua xxx tahad olla emme?
*MOT:    vahest võib sinuga olla xxx ju.
*CHI:    mitu kaarti on kakskendviis?
*MOT:    nii.
*MOT:    mina sain ühe.
*MOT:    miks sa nimodi sohki teed ütle mulle palun nii ei ole ilus alla ei
    tohi vaadata.
*CHI:    hea küll xxx mul tuli jälle skibo peale nägid.
*MOT:    sina alustad.
*CHI:    mida mul kõik punased kaardid väga tegelt skibo juba maas.
*MOT:    sinu kord.
*MOT:    kaks kolm neli viis kuus seitse.
*CHI:    sul olid järjest kaardid.
*MOT:    ei ma seal panin nad ju käes nimodi järgq järgemööda.
*CHI:    no aga sul oli ikka järjest ju.
*MOT:    ma paningi järjest ise nad ju kätte.
*CHI:    sa võtsid.
*MOT:    ei võtnud ma võtsin ükshaaval kaarte.
*MOT:    niih.
*MOT:    sinu kord.
*CHI:    lõpuks ometi.
*MOT:    kõik vä?
*CHI:    ei ole veel xxx.
*CHI:    jess oh kaks skibo.
*MOT:    sa ei tohi reeta ju.
*CHI:    mul käes.
*MOT:    sa ei tohi ju reeta.
%com:    MOT peab taas käima teises toas vanema tütre küsimustele vastamas.
*MOT:    nii kõik või?
*CHI:    mhmh.
*MOT:    mul pole midagi käia sinu kord.
*MOT:    kõrv ei valuta enam?
*CHI:    mkm kael valutab.
*MOT:    sa pead salli kaela panema jälle.
*CHI:    väga enam ei valuta.
*MOT:    aa õrnalt lihtsalt või?
*CHI:    mhmh.
*MOT:    nii.
*CHI:    nagu süda oleks kaelas.
*MOT:    käid sa veel?
*CHI:    mul on järjest kaardid.
*MOT:    jälle minu kord.
%com:    korraks on kuulda isa häält, aga ta peletatakse köögist eemale.
*CHI:    xxx.
*MOT:    kaheksa üheksa kuus üksteist kaksteist.
*MOT:    kümme üksteist kaksteist.
*MOT:    üks.
*MOT:    kus sul see modellivihik on?
*CHI:    mis siis on?
*MOT:    ma lihtsalt küsin.
*CHI:    ei tea.
*MOT:    mis mõttes ei tea?
*CHI:    Eilika pani oma tuppa xxx laua peal.
*MOT:    mm.
*CHI:    mis siis on?
*MOT:    ei ma lihtsalt küsin.
*CHI:    tahad toon või?
*MOT:    ei ma mõtlesin et sa küsisid täna mu käest kuidagi nagu naljakalt et
    palju see maksis ja kus sa selle panid xxx.
*MOT:    võtsid kaarte?
*CHI:    ei võtnud.
*CHI:    xxx.
*MOT:    kümme üksteist kaksteist.
*CHI:    kõik järjest kaardid olid.
*MOT:    sinu kord.
*CHI:    kõik järjest kaardid xxx maha xxx jah ja need on kõik järjest.
*MOT:    kaks kolm neli kuus üksteist.
*MOT:    noh sul ikka vedas võta uued kaardid nüüd.
*CHI:    nii tobedad xxx.
*MOT:    nii.
*MOT:    kümme üksteist.
*CHI:    emme sa segasid mulle hea kaardi.
*MOT:    sinu kord.
*CHI:    jälle hea kaart oli mul jälle no.
*MOT:    üks kaks üksteist.
*CHI:    Anka.
%com:    Anka on ema hüüdnimi.
*MOT:    mis on nüüd?
*CHI:    oled tore.
*CHI:    ma ootan nii väga et ma saaks.
*MOT:    neli üks kaks.
*MOT:    seitse noh sinu kord.
*CHI:    järgmine.
*MOT:    oota aga kuus on puudu siit vahelt ju.
*MOT:    mhmh.
*MOT:    üheksa kümme üksteist.
*MOT:    kaksteist.
*CHI:    nääh emme.
*MOT:    no aga see on loomulik et kui mul on käia siis ma käin.
*CHI:    mul on käi selle jaoks ma saaksin kaks skibot xxx.
*MOT:    ei aga sa pead ju arvestama sellega sul oli ju kaks skibot siin laua
    peal aga üks oli.
*CHI:    kümme saaks kokku oleks saand.
*MOT:    nii kaks kolm neli viis.
*MOT:    kolm.
*CHI:    üheksa.
*MOT:    nii sinu kord.
*CHI:    miks sa üheksa võtsid xxx.
*MOT:    noh.
*MOT:    nii kuus seitse.
*CHI:    ära palun ette käi pliis.
*MOT:    kaheksa üheksa kümme.
*CHI:    üksteist kaksteist.
*MOT:    kaks kolm neli viis.
*CHI:    tubli.
*MOT:    viis vedas jälle.
*MOT:    hmh no kuule.
*MOT:    kas nii aetakse siis Eesti asju vä?
*CHI:    jah.
*MOT:    jälle skibo või?
*MOT:    uued kaardid.
*MOT:    hmm.
*MOT:    selle meq selle mängu ära teeme siis akkad Viplalat lugema.
*CHI:    tahaks xxx.
*MOT:    loed ühe peatükigi ära onju?
*CHI:    ouh.
*MOT:    maha kukkusid vä saad sa püsti?
*CHI:    mu pepu.
%com:    itsitavad mõlemad.
*MOT:    tagumik raskeks läinud vä?
*CHI:    ära narri.
*MOT:    ma ei narri ju kuule kui gravitatsioon tõmbab tagumiku maa külge.
*MOT:    oli olemas ikka see kaks.
*CHI:    jah.
*CHI:    kolm.
*MOT:    kuule nii ei ole üldse ilus.
*CHI:    on küll väga ilus.
*MOT:    xxx ometigi minu kord kümme üksteist kaksteist kuus seitse kaheksa
    üheksa.
*MOT:    üks kaks kolm neli.
*MOT:    üks kaks kolm viis.
*CHI:    lõpetad ka äkki vä?
*CHI:    lõpetaksid ka äkki vä?
*MOT:    juba lõpetangi.
*CHI:    tore.
*MOT:    nii nüüd saab kahe ilusti panna veel.
*CHI:    emme ma olen ühe peatüki vahq peal ma loen ühte peatükki.
*MOT:    novot siis see tuleb lõpuni lugeda siis on korras ka neli viis kümme.
*MOT:    sul ei ole ju enam palju seda raamatut jäänud siis on ju kõik selle
    raamatuga.
*CHI:    need on nii suured peatükid.
*MOT:    no ei ole midagi ullu a see on uvitav raamat ju.
*CHI:    niuke niuke peatükk tuleb kokku kirjadest.
*MOT:    ei tule nii suur mis sa seletad.
*CHI:    xxx.
*MOT:    aga see on ju uvitav sa saad ju teada miq kas nad said suureks juba
    vä?
*CHI:    ei ole nad ei saa lõpus ka ma lugesin natukene lõppu nad ei saa
    üldse suureks enam nad muretsevad kodu peale ka.
*MOT:    aa teist osa lugeda teises osas äkki saavad.
*CHI:    aa kas tuli xxx?
*MOT:    teine osa on ka nii et sul on augustikuu sees vaja teine osa ka läbi
    lugeda veel.
*CHI:    Õnnel on nii et tiuh läbi.
*MOT:    novot ta on usin.
*CHI:    äkää ta võtab raamatu kätte ta loeb kaq koq koq koq ühe nädalaga
    vähemalt ära.
*MOT:    tubli.
*CHI:    mina ei saa nii kiiresti üks lehekülg läbi kaks lehekülge läbi kolm
    lehekülge läbi Õnne on ahne.
*CHI:    nüüd kukkus kaart maha.
*MOT:    neli kaheksa üheksa kümme üksteist.
*CHI:    tõmba kaart ära okei xxx.
*MOT:    kaks kolm siis kuus seitse kaheksa.
*CHI:    noh.
*MOT:    kuus kaksteist.
*CHI:    ma jään ennem magama.
*MOT:    millal ennem?
*CHI:    mina pean võitma.
*MOT:    ei pea alati.
*CHI:    kurat.
*MOT:    seitse kaheksa minu võit juhuu.
*CHI:    xxx.
*MOT:    no aga nüüd on võrdne sina võitsid ühe mängu mina võitsin ühe mängu.
*CHI:    nääh see on ebaaus.
*MOT:    aga sina võitsid veel Eesti ka veel nii et tegelikult oled sina
    suurema võidu sees.
*CHI:    oleksin mina tahtnud võita.
*MOT:    no muidugi kes meist ei tahaks võita siis aga nüüd on aus lihtsalt.
*MOT:    võta ilusti raamat ülesse jalgadega ei tõsta.
*CHI:    tegelt ma ei viitsi et selle lehekülje ma lugesin selle läbi.
*MOT:    novot sul ei ole enam palju jäänd ju õhtul ma loen sulle unejutuks
    xxx siis saab natuke rohkem jälle loetud nääd kaks lehte on lugeda
    peatüki lõpuni.
*CHI:    kaks kolm neli.
*MOT:    ei ole ju kolm neli see on see ei ole mingi leht siin on kolm rida
    siin aiaq lõpus ainult.
*CHI:    kolm rida sellest.
*MOT:    jah see läheb kiiresti pole mitte mingit probleemi.
*CHI:    nüüd ta nüüd lendab ta minema tal on veel palju tegemist ütles
    Viplala tal on hirmus kiire munade ja poeq.
@End

No comments:

Post a Comment

PLease post as much comments and as much you can but try to keep first few lines on point, then
--
from new line write all other related links and posts here, some day we might need it all

.:.
Margus